"Äänilevyfirmojen pitää luopua turhan roskan julkaisemista. Levytyssopimuksia tehdään liian heppoisin perustein. Puolet kaikista julkaistuista albumeista on paskaa. Nettilataukset eivät todellakaan ole ainut syy äänitefirmojen ongelmiin, Taylor viestittää brittiläisen Kerrang! -lehden haastattelussa." - Corey Taylor, Slipknot.

No, suhteellisen tyhmää otsikkoa lukuun ottamatta, Corey Taylorilla on sama idea, kuin mitä itse olen mielessäni pyöritellyt ja joissain piireissä esille tuonutkin. Levy-yhtiöt julkaisevat jatkuvalla syötöllä mitä uskomattominta paskaa. Ja sitten kehtaavat itkeä, kun ei levyt myy. Ei ihmiset enää oikeasti osta sitä paskaa, jos ovat koskaan aikaisemmin edes ostaneetkaan.

Hommaan pitää saada muutos. Puhtaiden hitti-levyjen julkaisemisten kierre on katkaistava ja levyt, jotka tehdään vain muutaman kappaleen takia on unohdettava saman tien. Järki käteen perkeleet. Pitempiaikainen levyjen myynti on se asia, mihin levy-yhtiöiden on tähdättävä, ei lyhytaikainen, mutta nopea myyntipiikki. Myyntipiikillä tehdään rahaa vain sen yhden viikon. Pitempiaikaisella myynnillä levyä myydään vuosienkin päästä.